Massars, någon?

2007-12-13 @ 17:44:13
Kom precis hem nu ifrån en liten utflykt till skoaffären. Hittade tyvärr inga skor. =/
Idag var det väl en vanlig dag, men undantaget att vi inte hade någon svenska eller spanska vilket gjorde dagen väldigt kort. Dessutom var man inte helt slut inför sista lektionen som var latin. Idag känndes den inte heller så lång, eftersom vi knappt gjorde något, vi försökte inte ens. För att citera Mickis "Idag är det vi som är dom jobbiga"
Måste bara lägga till att jag var så jäkla trött idag på matten, jag vet inte varför. Men jag ber verkligen om ursäkt till framför allt Mingis, Anna och Namtal. Förlåt flickor, det var inte meningen. Men jag vet inte vad det var med mig.

Jag har haft så fruktansvärt ont i ryggen hela dagen. Någon som kan/vill massera? Det gör jätte ont.
Tack Hanna för den lilla massarsen jag fick, det var verkligen jätte skönt! =)
Pratade med Karin i kankse två minuter tidigare, jävlar vad hon babblade på om sin dag ... jävla ego. Väntar just nu på att maten ska bli klar, är vrålhungrig!
Ska försöka fixa Mickis film nu. Skriver troligen senare ikväll, WOSHA!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback