Jag gillar inte matte eller naturkunskap.

2007-12-03 @ 19:15:15
Seriöst, Daniel Breitholtz är en av dom skönaste människorna som finns.

"Fast jag tycker du är alldeles toppen."
"Kompis, du borde inte vara här. Du borde vara i ett vaderat rum och måla teckningar med tårna."
"Skit i vart jag blänger, jag blänger vad fan jag vill!"
Hahaha, jag har fått en ny idol. Han är så fruktansvärt härligt ärlig.

Håller på att plugga nu, usch. Naturkunskap... =/ Det är så tråkigt just nu. Men måste plugga, har kanppt gjort något idag. Kom hem och då hade jag ont i huvudet och var jätte trött. Åt nästan middag på direkt och sen vilade jag i två timmar. Låg och kollade på gamla Idol avsnitt, just därför jag har insett hur klockren Daniel är. Sedan började jag plugga. Som ni märker får jag inte mcyket gjort, men det går iaf bättre än mitt "hålla-mig-ifrån-dator-löfte". =/ Det går ju verkligen jätte bra... (a)
Åh, nu hittade jag godis i lådan. =D Jippie. Mmm, det var gott. Men nu ska jag väl återgå till mitt pluggande. Ikväll är det Prison break. =) Hihihi. Nu är det ju Joey!
Ska kolla på tv/plugga, WOSHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback