Inte långt kvar nu.

2007-12-14 @ 07:28:38
Nu är det inte långt kvar till helgen, har verkligen längtat efter den hela veckan. Ska bli så skönt att få vila ut och sedan gå i skolan i bara tre dagar innan avslutningen.
Klockan är tjugo över sju och jag börjar undra varför jag sitter vid datorn. Har bara tjugo minuter på mig att äta frukost och klä på mig ... och för mig är det väldigt kort tid. =/
Jag har fortfarande ont i ryggen. Det gör ju inte lika ont som igår, men ont gör. Riktigt ont. Mamma skyller på min madrass och tycker jag ska börja sova i sängen igen. Men vad har madrassen egentligen gjort? Den är ju helt oskyldig.
Ska vara med Jonna idag, ska kanske tvinga henne att massera mig. (a) Men då åker man väl på käftsmäll. Haha, den dära psykopaten ... <3
Kom precis på att jag får dricka cola idag! =D
Ska dra nu, WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback