I can't say I'm sorry.

2007-12-13 @ 10:58:31
När jag hör den låten blir jag så jäkla glad, för jag vet och känner hur mycket starkare jag är än dig. För mindre än ett år sedan gick jag runt och beskyllde mig själv för att vara orsaken till din olycka, jag intalade mig själv att det var jag som gjorde att du mådde så dåligt som du gjorde. Det var inget jag hade gjort, utan det var för att jag inte hade funnits där när du behövde mig, jag hade inte hjälpt dig tillräckligt. Du fick mig att tro att jag aldrig skulle le och skratta igen på samma sätt som innan. Du fick mig verkligen att må skit.
Men nu idag så vet jag att det inte var mitt fel, jag kunde inte ha gjort något mer för dig. Det var du som stängde ut mig, det var du som vägrade att låta mig hjälpa dig och du ska fan inte få mig att känna mig skyldig. Allt är ditt egna fel, inte mitt! Jag fattar inte hur jag kunde tro något annat. Det är så sjukt, jag fanns där alltid. Jag ringde dig alltid, jag hörde alltid av mig, det var du som strulade runt, sket i mig och sedan gav mig skuldkänslor.

Varenda ord i låten får mig att tänka på dig, och det får mig att må bra.
When I think about the best days of my life, I can't say I'm sorry.Cuz I can never tell myself I didn't try.
Jag försökte, jag försökte verkligen, jag gjorde att för dig.
Varenda litet ord får mig att tänka på dig, förutom still beautiful, won't be hard just to slip and fall. För du är fan inte vacker jag tänker inte, ska inte och kommer inte gå tillbaka till dig. Inte en chans, inte efter allt du utsatt mig för. Jag saknar inte ens dig, om jag nu saknar något så är det isf den vänskapen vi hade. Innan allt spårade ut, innan du blev som du blev. Den dagen du kommer tillbaka kan jag kanske ta emot dig igen, men jag tror inte. Jag aldrig kunna se på dig på samma sätt som jag en gång gjorde, du kommer aldrig kunna bli en lika betydelsefull och viktig vän som du en gång var och jag kommer aldrig kunna förlåta dig. Det du gjorde, så gör man bara inte mot någon. Man gör det inte mot någon människa, och speciellt inte mot den personen som man säger är ens bästa vän, den personen som man säger betyder mest för en. 
Jag är så glad över att jag äntligen insett att du inte är något för mig längre, att det inte alls var mitt fel... och framför allt för att jag inte mår dåligt längre och för att jag kan gå vidare med mitt liv. Jag kan skratta och le igen utan dig vid min sida.  
Jag kommer aldrig glömma dagarna med dig, men jag kommer nog aldrig heller längta tillbaka. Det vi hade, hade vi. En vänskap som bara varade en kort stund, en vänskap som betyde mer än allt annat, en vänskap som aldrig kommer komma tillbaka. Jag klarar mig så mycket bättre utan dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback