Helg! =D

2007-12-07 @ 07:18:22

Det finns nästan inget underbarare än att ha vaknat upp, legat kvar i sängen länge för att sedan gå upp, inte vara för trött ,ha allt tid i världen på sig att göra sig i ordning.
Jag ska gå till bussen om tjugofem minuter, sitter fotfarande och äter frukost. Fast min macka var inte så god idag. =/ Snart har jag naturkunkapsprov, usch. Vill bara få det övertsökat ... hoppas jag kommer få göra om det senare. Lyssnar just nu på Erik Segerstedt - Wherever you are. Den är så fin. Sen ska jag lyssna på 2 happy 2 soon, som är skriver utav Brian McFadden. =)
Vad skönt det ska bli med helg nu. Ska verkligen vila ut ordentligt ... fast vi har prov och sånt till nästa vecka som måste pluggas inför så känns det ändå mycket lugnare än förra helgen. Kanske för att då hade vi tre prov och en inlämning. =/ Aja, nu måste jag sluta skriva. WOSHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback