Hej då lillfinger.

2007-12-29 @ 12:21:25
Somnade inte alls tidigt inatt som jag ville, fastanade framför tv:n fast det inte alls var något roligt. Programmet slutade runt två, vilket sedan ledde till att jag somnade kanke en timma senare och vaknade upp för en halvtimma sedan.
Men morgonen startade på bästa tänkbara sätt, öppnade en spelningslista och första låten som började spelas var Pictures In My Head. Gick sedan för att fixa frukost, vilket man sitter och äter just nu. Sedan ska jag nog ut och springa lite, usch. Orkar egentligen inte, men måste.

Som vanligt så vaknade man också med sitt oönskade lillfinger. Har vaknat upp nu i en vecka med ett värkande lillfinger, sedan går det över under dagen för att sedan komma tillbaka på kvällen. Svullet är det ockås, inte mycket ... men tillräckligt mycket för att lägga märke till det. Jag har ingen aning om vad jag har gjort. Börjar överväga Dannes råd om att amputera bort det, då slipper man iaf värken.

Nu spelas Karins favorit låt ... Hold me now, it's hard for me to say I'm sorry.
Nej, nu ska jag ut och springa i detta underbara, vackra väderet i det så kallade Sverige.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback