Hatar hatar hatar ...

2007-12-19 @ 21:50:44
Nu i efterhand så kom jag på vad jag egentligen skulle ha skrivit i mitt förra inlägg. Så ska försöka få ner det lite kortfattat snabbt nu.

Saken är den att jag hatar stan, jag hatar alla människor som ska trängas och knuffas och komma fram först och framförallt så hatar jag centralen. Centralen är verkligen den värsta platsen som finns. Den dära jävla gången som alltid är fullproppad med folk som har bråttom hit och bråttom dit. Den dära gången som alla människor ska gå i olika riktningar i och knuffa sig fram igenom.

Jag hatar verkligen den gången, finns inget värre ställe! Får panik av alla människor som ska först fram eller bara råkar gå där. Klarar inte av så mycket folk samtidigt i en sådan liten lokal. Man kan ju knappt andas där inne heller. Utan att andas in alla stress och det dåliga humöret som sprider sig.

Kort sagt så hatar jag centralen, helt ärligt. Fattar inte hur folk orkar med att åka dit varje dag och gå ignom den dära gången. Vet att jag har upprepat mig oerhört mycket, men jag kommer inte på några ord för att beskriva den hemska platsen.
Kommentarer
Postat av: karin

jag förstår inte riktigt, hatar du centralen?

2007-12-21 @ 16:44:35
Postat av: Jenny

och folk påstår att du är normal ...

2007-12-21 @ 19:51:04
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback