HAHAHA

2007-12-08 @ 00:22:00
Bara för att meddela till alla er som läst mitt tidigare inlägg så var det inte skrivet utav mig. Jag tror att ni alla som har en halv eller mindre hjärnceller kan lista ut vem det var som skrev det...

Ja, vad ska man säga om idag? Det hela började med att vi fick sluta tidigare ifrån pedledden. Jag åkte till farsta med min kära klasskarmat (hahah) Carro. Vi sprang runt där och var ... ja jag var ju som jag brukar och Carro ... var faktiskt ganska lik Karin, dum alltså. Orkar inte ens rabbla upp alla dumma saker som hon gjorde, skäms nästan över det.
Sedan åkte jag hem, åt mat och sånt för att sedan ge mig av till Karin. Hos Karin var det uppdukat för svullokväll. Hon hade tvingat sin broder att åka till Ica och köpa, chips, dipp och popcorn ... det var inte Anna och Mingis som skulle komma på besök, bara lilla jag. Vi högg in nästan på direkten med alla godsaker, idol började och vi satte oss framför tvn. Men som det alltid sker när jag brukar sitta ner för länge så blev jag uttråkad. Tog Karins mobil och började vara social, men det var inte många som nappade på det. =/ Förutom några få som Anna och Johan. Efter ett litet tag kan man tro att det hela spårrade ur ... vilket det nog också gjorde också. Efter att jag skrivit att Karin hade blivit hämtad av några män i vita rockar som tagit henne till psyket ringde en orolig Johan för att se hur det var med henne. Karin som inte alls kan driva med folk avslöjade direkt vad som egentligen hade hänt och tvingade mig sedan att prata med Johan. Jag kan säga såhär, han var rolig... men ganska otrevlig när han påstod att jag var dum i huvudet för att mitt gymnasie heter Östra, eftersom enligt honom så kan det inte heta det. Han påstod också flera gånger att jag var jobbig att prata med, vilket jag har väldigt svårt att tro på (a). HAHA, faktum är att han avslutade samtalen tre gånger och ringde upp igen två gånger inom loppet utav fem minuter.
Fast den korta tid han har känt Karin så visste han en del om henne. Han kände tex till hennes berömda skratt, det som jag brukar kalla för hamster skrattet... eftersom hon låter som en hamster. Men han påstod att det lät mer som en missbildad valross.
Dessutom vann Marie idol! WOHO! Hon var ju klart överlägsen. =)
Karin, du är underbar. Älskar dig gummselumsan. <3 .... fast du skrattar mobbat och är osminkad. ;)

För er som undrar hur det gick på mitt naturkunskapsprov kan jag berätta att det var jätte lätt. Är jätte glad över det. Hade värsta ångesten över hur jag prioterat den den hära veckan. Aja, ska bli skärpning på det. Nästa vecka har jag nationella i matte och ett spanska prov, usch. =/
Nu ska jag vara social med Karin, WOSHA!
Kommentarer
Postat av: Anonym

tro inte på jenny ;D hon bara vågar inte erkänna att hon egentligen gillar mej :'D

2007-12-08 @ 00:50:41
Postat av: Jenny

Men pucko, jag erkännde ju flera gånger idag vad jag egentligen känner för dig... men du total disasde mig ju :'(

2007-12-08 @ 01:05:38
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: Carro

Haha jag e lite dum i huvet jag :)

2007-12-08 @ 10:23:39
Postat av: Jenny

HAHAHAHA, lite? :')

2007-12-08 @ 13:21:55
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback