Fredag den 21/12.

2007-12-21 @ 11:48:21
Kom precis hem från ICA Maxi nu, följde med mamma och handlade. Ska äta lunch snart och sedan ska man städa rummet. För ett par dagar sedan blev om tillfrågad om man ville åka till farsta med Karin och Challe idag, men ska inte det. Har två mycket bra anledningar till det, för det första så orkar jag inte och för det andra så skulle jag inte få plats där. Kommer vara sjukt mycket folk, var ju där igår och jag kan lova att det kommer vara fler idag.Messar just nu med Lisa, hon hälsar till alla.

Nu ska jag leta upp alla gamla låtar. Lägga in dom i spelningslistan, börja städa och bara njuta av musiken. Men först måste man ta på sig städa rummet kläderna, med andra ord mjukiskläder.
Skriver senare! Wosha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback