Digerdöden är tillbaka.

2007-12-12 @ 14:28:30

Nu är man hemma. Slutade egentligen idag efter mitt spanska prov, som för övrigt gick jätte bra, men fick inte reda på det förens svenskan började. Tog då bussen hem med Natta, försökte övertala henne att skaffa blogg. Får se om man lyckades med det.
När jag kom hem bakade jag muffins, som jag precis tog ut ur ugnen. Tror ingen kommer vilja äta dom. De bär nämligen chokladbölder, tror det har blivit smittade av digerdöden. Gör inte mig något, då får man flera själv. :D

Mamma ställde mig världens sjukaste fråga idag ...
"Har du frågat Karin om han är söt då?"
HAHAHAHAHA, mamma är verkligen ... lite .. speciell ibland. Som jag skulle fråga Karin en sån sak överhuvudtaget? Med tanke på de killar som hon kollar på så har hon ingen smak alls. (thihi)
Nej, nu ska jag äta pestbärande muffins WOSHA.

Kommentarer
Postat av: karin

HAHAHHHAHAHAHHAHAHAH jenny förfan du ÄR besatt.. på 2 dagar har du skrivit 8 inlägg!

2007-12-12 @ 17:57:29
Postat av: Jenny

Haha, och fler kommer det bli ;D

2007-12-12 @ 20:02:20
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: challe

heter d inte tigerdöden ??

2007-12-12 @ 20:08:54
Postat av: Jenny

Nej, det är den sjukdommen alla polacker råkar ut för ..

2007-12-12 @ 20:10:26
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback