det är mörkt ute ...

2007-12-30 @ 18:38:01

Usch vad trött jag är, och ändå har jag inte gjort något idag. Eller jag har läst kasnke 50 sidor i Stolthet och fördom, men inget annat... eller jo, jag har haft det tråkigt. Något som jag också har just nu, sitter och kollar på trean. Inget roligt alls, men hittar inget annat som fångar intresset. Nu börjar visst tv3 20 år, hoppas det är lite roligt iaf. 
HAHA, Adam och Gry är ju med. :) Och Måns Möller! Det här kanske blir lite kul iaf.


Till slut ska jag bara tillägga att jag har fått två nya idoler, eller två nya och nya ... en ny iaf. Daniel Breitzholt och Niklas Wikegård. Daniels kommentarer är bara för härliga och Wikegård har en sån j*vla skön stil och temperament.
Wosha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback