den gamla tanten har talar.

2007-12-17 @ 07:33:33
Måndagmorgon och man sitter och äter frukost. Funderar allvarligt på om man ska skippa spanksan idag, har inte gjort läxan. Hoppas han inte tar förhöret inför hela klassen. =/
Kom precis på att vi kommer får sluta tidigare idag, eftersom filmen vi kollade på i fredags gick ut över våran lunch.  Förhoppningsvis så släpper hon oss halv så att jag hinner med bussen.
Nu är det så att jag tror att mitt onda i ryggen har gått över! Trror jag iaf. Så skönt, har nästan känt mig som en gammal kärring med ryggont.

Idag har jag svenska på morgonen. Det betyder att ajg kommer få läsa min bok, den boken som är en jätte stor besvikelse. Fattar inte hur det kunde sluta med att jag valde den boken. Förstod redan få början att den skulle vara seg och svår att skriva om sedan. Det är så synd för filmen är så bra, iaf den nyinspelade. Men man håller nästan på att somna när man läser boken. För er som undrar så pratar jag om Stolthet och fördom.
Nu måste jag dra, Wosha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback