Blä på facebook!

2007-12-29 @ 00:14:22
För kanske fem minuter sedan så bestämde jag mig för att lära mig facbook. Betämde mig för att en gång för alla skulle jag logga in och logga ut förens jag förstod allt, eller iaf mer än vad jag gjorde.
Men som vanligt så hann jag bara precis logga in, för att sedan logga ut. Elelr så var det inte riktigt för jag hann faktiskt acceptera två vänner request, eller vad man nu kallar det. Jag lovar, jag kommer aldrig förstå mig på den dära skiten. :S

Så stället för att lära mig facebook började jag kolla igenom alla bilder man har, något man borde göra oftare eftersom det alltid slutar med at en massa minnen dyker upp och sedan ligger man nästan på golvet och skrattar. Helt sjukt vad man har hittat på under alla åren med alla vännerna. Allra roligaste är det att se bilderna från åttan och fotbollen.
Usch vad klockan är "mycket". Ska nog lägga mig nu, har fått den fula (HAHAHA) vanan att lägga mig alldeles för sent på den senaste tiden.

image40
Så söta alla en gång var, hahaha. =)

Ja, Karin. men kan mycket väl bli hög på en låt. Speciellt om det är en bra låt. (a)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback