Bio med mänk-människorna.

2007-12-19 @ 16:07:14
Ska snart iväg på bio. Fryser som en idiot, kommer dö när jag går ut. Har hört rykten om att Mickis ska lägga in stöten på Lars-Olof. Varför hon nu ska göra det vet jag inte, eftersom hon ska få barn och gifta sig med Johan Järver nästa år. Men hon kasnke vill ha ett sista äventyr innan hon blir fast för alltid.

Skickade precis in min ergonomiläxa, en veka för sent. Har inte orkat, inte för det är så ansträngande att skcika ett mail men har inte orkat ta reda på hans mail.
Imorron slutar man skolan. Det betyder att imorron kommer man åka dit för sista gången i år. Vad skönt och slippa den dära skiten nu ett tag. Ska packa ihop alla sakerna imorron och flytta hem till Karins mamma. Ska vara där de dagarna Karin inte är där. Har inte träffat Karins mor på ett tag nu så det ska bli skojj.

Tror jag ska ändra den dära bilden sen när jag kommer hem, om jag orkar. Annars gör jag det imorron, om jag har lust.
Men nu tjatar Carro på mig om att jag ska gå. Wosha.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback