Äntligen!

2007-12-22 @ 14:14:28
Äntligen, har jag städat klart rummet! Det är alltid lika jobbigt att börja städa. Sedan när man väl kommit in i sjävla städandet så är det klart, och då känns det som man glömt en massa saker. Men nu är det gjort, utan något glömt!
Ska hjälpa mamma klä granen snart och sedan får man väl försöka hitta på något att göra.

Tjejkvällen som vi skulle ha ikväll verkar skita sig, precis som jag trodde. Vi har ingenstans att vara och dessutom så vet jag inte längre hur många det blir eller vilka. Verkar ju tillkomma folk hela tiden. Aja, man får helt enkelt hoppas på det bästa.

HAHA, kollade igenom de bilderna som skapades igår. Kan inte sluta åt Karins bilder med Bob i. AffroBob :'D

FINN FEM FEL
image32
  • För det första så har moderkaksdjur inget med latin att göra, det är ju naturvetenskap.
  • För det andra går inte Bob på latin, om han nu gjorde det så skulle det inte vara en sån plåga att gå på de lektionerna.
  • För det tredje är min lärare är en tjej, som för övrig inte är ett dugg lik Ingmar Bergman.
  • För det fjärde så har moderkaksdjur inte åtta ben, utan två.
  • För det femte så är Bob längre än mig.
Kommentarer
Postat av: k

hahahhaha okej nu vet jag....... men ÅH! Bob sitter ju ner och du står upP!

2007-12-23 @ 12:15:45
Postat av: Jenny

HAHAHAHAHA, nu var du allt tvungen att komma på en bra anldening till varför det var så.

2007-12-23 @ 12:18:35
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback