9 december

2007-12-09 @ 19:55:38

Denna dag har varit lång. Inte tråkigt långt, utan bara lång. Började med att man åkte till Sickla för att shoppa, som jag berättade förut. När jag kom hem var det fotboll, Middelburgh - Arsenal. Det var väl inte en sån roligmatch, resultatmässigt... men Eboue spelade. =D Efter det kollade jag på film, Treasure raiders. HAHAHA, det var världens B-film. Fan vad jag garvade åt den asså, den var inte rolig. Den var bara så sjukt dålig, tycker synd om dom som medverkade i den och framför allt om dom som har gjort den. Det kändes som de försökte göra en blandning utav de mest folkkäraste filmerna (som för övrigt också är dåliga, men ändå ... charmiga eller vad man nu ska säga). Man kunde hitta likheter i filmen som fick en att tänka på Bond filmerna, National treasure och Indian Jones. Dom hade till och med en egen Arnold  Schwarzenegger. Med andra ord, jag rekomenderar inte filmen ... om nu inte vill ha något/någon att verkligen håna.
Idag fick jag en väldigt speciell kommentar av min far. Han påstod att jag lät som Stekarn i fredag hela veckan. Ja, man får väl helt enkelt ta det som en optimist.
Imorron har vi dress-up day. =/ Usch, fattar inte vitsen med att klä upp sig i skolan bara för att det är en "speciell" dag. Visst om det är skolavslutning eller något sånt, men nobeldagen.
Har märkt att jag har skrivit rätt så mycket den här helgen. Haha, börjar bli lite väl för fäst vid den här bloggen. Aja, ska duscha nu, WOSHA.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback