26:e december

2007-12-25 @ 23:16:16
Karin åkte hem för en stund sedan, hon glömde kvar sin tomte. Men jag lovar, jag ska inte äta något av den.

Usch, imorron är det den 26:e. Den dagen som jag verkligen önskade att man kunde spola förbi. Tänk om man levde i en såndära viasat box eller vad det nu är, då skulle man kunna spela in alla viktigta stunder och sedan återuppleva dem och så skulle man kunna spola fram de stunderna man inte vill uppleva.
Imorron kommer verkligen vara ett rent helvete. Men jag kommer nog klara det, tror jag, hoppas jag. Eller jag vet att jag kommer göra det, så länge som farfar eller pappa inte visar något. Skönt iaf att vi ska vara här hemma, där man kan ifrån och göra "normala" saker. Om vi hade varit i Glanshammar hade det inte funnits någonstans att ta vägen när det blir jobbigt, man hade inte kunnat gå ifrån.
Ska vara vaken tills tolv, då ska jag tända ett ljus ... om det nu känns som någon idè då. Sedan ska jag sova, måste upp tidigt.
Längtar verkligen inte tills imorron, kommer kännas så fel... så fel utan dig.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback