22 dagar kvar till jul.

2007-12-02 @ 20:22:26
Kom nyss hem ifrån Karin. Den jäveln försökte blåsa mig på 1000 kr! :O :@ Eller blåsa och blåsa, sno var ordet.
På vägen till henne kom jag på att jag har ju spanska imorron, det var ingen glad snilleblixt man fick. Men när ajg satt och tänkte på det kom jag plötsligt på att imorron man ju få se Kalle Anka. =D Så söt. (a) Jag är så patetisk så att det är pinsamt. =/ Herregud, måste skärpa mig. Är ju nästan värre än Karin. =O

Idag är det 22 dagar kavr till jul. Det är ju både kul och ... mindre kul, mycket mindre kul.
Imorron är det ju måndag! PRISON BREAK! Så spännande det är nu, även om jag bröjar tröttna på det. =/ Som sagt, dom dödar varandra bara hela tiden. Hinner ju knappt lära känna personen innan dom dödar den, eller så dödar dom just en sån person som man inte kan döda.
Idag kom jag fram till att jag spenderar alldeles för mycket tid vid datorn. Det märker jag framför allt eftersom jag hela tiden är trött. Det är ju därför jag besämmde mig för att göra något åt det, hur ajg nu ska lyckas med det. Har ju klarat cola löftet. (a)

Väntar på att parlamentet ska börja, tydligen ska Bebbe's mamma vara med. Hoppas Björn Gustafsson eller Magnus Betnèr är med. =) Dom är så klockrena.
Nu ska jag fika, WOSHA.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback