21 dagar kvar till jul

2007-12-03 @ 16:07:31
21 dagar kvar till jul!
Just nu sitter jag och kollar på gamla idol avsnitt, samtdigt som jag pratar med Challe. =) <3 Hon sak köpa middag, det blev riskakor och något mer.
På fredag avr det tänkt att jag skulle åka till farsta med Carro och köpa julklappar, men jag är inte säker på att jag vill det efter det hon sa till mig. Idag var jag jätte snäll och satte mig bredvid henne på engelskan, precis när jag hade satt mig ner och brett ut mig sa hon: "Du suger kuk". Tänk er Carro säga det! Till mig! Det var ju bara toppen av taskighet.
Idag gjorde jag ett oförberett matte prov. Det var nämligen så att min mattelärare och hennes kollega hade kommit på att vi har alldeles för lite tid på oss att göra matten proven. Så idag fick vi göra om VG/MVG delen. Det gick väl ... bajs, men bättre iaf än vad det gjorde sist.
HAHAHAHA, Daniel Breitholtz är så klockren.  "Kompis, du borde inte vara här. Du borde vara i ett vaderat rum och måla teckningar med tårna."
Ikväll är det Prison break! =D WOHO!
Jag har ont i huvudet, ska gå och äta något. WOSHA.
Kommentarer
Postat av: challe

hahah , ja orkar inte kommentera varje inlägg för min data e för cp ;D men de är bra jobbat jenny, karin e seg de vet alla.. och ja håller inte me den där carro, du suger inte kuk, de gör karin.. du suger apa :D
pusspuss älsk :)

2007-12-03 @ 22:08:49
Postat av: Jenny

Mmmm... apa =D

2007-12-04 @ 17:09:59
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: Carro

för det första så har du förvrängt historian..vi satt å glodde i typ en kvart innan jag sa det...Å Jenny, jag skojade bara

2007-12-05 @ 12:05:29
Postat av: Jenny

Aja, visst ändra på historian Carro gör så ... men huvudsaken är ändå att DU sa det till MIG! :O

2007-12-05 @ 18:08:41
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: C ;)

och om inte den där carro är snäll så kommer ja cutta henne som ja cutta karin !! ^^

2007-12-08 @ 16:24:10
Postat av: Jenny

Gör det! Hon är jätte osnäll! :O

2007-12-08 @ 16:40:25
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback