18 dagar kvar.

2007-12-06 @ 17:21:14
Är det bara jag som är jätte seg och efter. För jag fattar verkligen inte varför folk håller på och klanka ner på Peter Jihde som prgramledare för Idol. Jag menar han är väl inte så farlig. Visst passar han bättre in i sportvärlden, där han faktiskt kan det han håller på med. Men han är ju för fan så mycket bättre än dom dära fjollorna Carolina Gynning och den dära andra tönten som jag inte ens kan namnet på... Dessutom sjunger han ju så fruktansvärt bra. ;)

Ja, nu ska man väl berätta lite om sin dag ... den var väl som vanligt. Det gick skit på mitt läxförhör på latinen. Matten var jätte seg och tråkig. På idrotten gjorde jag som vanligt mina övningar som gick på fem minuter och sedan gömde jag mig i omklädningsrummet. Just det, vi hade ju spanska och svenska också idag ... vad gjorde jag då? Jo, på spanskan satt jag och Minigs mest och diskuterade hennes sätt att agera med vissa saker, HAHAHA. På svenska lyckades jag läsa kanske fem sidor. Sen flög tankarna iväg på annat (a), så jag låtasade att läsa samma sida om och om igen medan jag messade med Lisa. Vilket jag har gjort i stort sätt hela dagen. Det är alltid mys att prata med Lisa. =) Hon är speciell, hon känns inte som en ritkigt vän utan ...något mer.
Just det sen sa Carro, den dära tjejen som är snäll och aldrig skulle kunna vara elak, att jag var en bitch. Anledningen var att typ i måndags frågade hon om vi kunde åka och handla julklappar i helgen. Jag sa då att det är så mycket folk och att jag hellre gör det på en vardag. Då föreslog hon fredag, eftersom det är typ våran tidigaste dag. =/ Jag sa att det kanske funkar om inte jag ska åka och handlar kläder med mor min. Sen idag frågade hon om det gick och jag sa nej. Då sa hon ett antal upprepade gånger (minst tre gånger) att jag var en bitch. Detta är ingen lögn! Tro mig!
Nu sitter jag här och håller på att hungra ihjäl. Ska väl egentligen plugga till naturkunskapsprovet imorron, men jag orkar inte. Jag gör hellre omprov i Januari... har fått alldeles för lite tid för det här provet. =/ Karin tjatar om vad hon ska heta på skype.
HAHAHAHA, herre gud vad klockren Daniel Breizholt är! "Där satt den". HAHAHAHAHA.
Karin, jag vet inte vad du sa... och du vägrar ju att säga det. Så jag hoppas att du är nöjd nu, med vad du än påpekade. WOSHA.
Kommentarer
Postat av: Carro

Asså folk som läser bloggen måste tro att jag är en vulgär, taskig mobbare eller nåt Jenny lägg av, du vet att ja skämtar :D

2007-12-07 @ 18:14:44
Postat av: Jenny

Det är klart dom tror, eftersom du säger sånna saker. Ett tips, om du vill att de ska få en annan uppfattning om dig. Sluta säg sånna saker till mig!

2007-12-07 @ 19:08:14
URL: http://jennhe.blogg
Postat av: Anonym

Eller så slutar du skriva allt i blogg..Mina yttranden är ju mer offentliga än Paris Hiltons vafan :D

2007-12-07 @ 19:13:08
Postat av: Jenny

Nej nej nej, det går inte ;D

2007-12-08 @ 15:23:20
URL: http://jennhe.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback