00:00

2007-12-09 @ 00:00:54
Kom precis hem ifrån Karin. Ja, vad ska man säga? Grejjen med Karin är att det alltid håller samma rolighetsfaktor, eller vad man ska kalla det. Visst är det lite roligare ibland och anske inte lika roliga som det brukar, men det är ändå alltid kul att vara med henne. Men sakerna vi göra, blir bara sjukare och sjukare för varje gång. Som tex igår, igår hade Karin skaffat typ all svullo "mat" som finns. Vi kollade på Idol och lurade i Karins kompis att hon satt på psyket, Karin gav sin mat en manlig kroppsdel (HAHAHAHA), Karin tog sönder soffan, rammlade minst fyra gånger. Idag så pinsamt nog så lekte vi typ extreme makeover, eller vad det nu heter. Karin blev verkligen jätte SÖT! Bara för att göra det extra tydligt så ska jag meddela att Karin är söt. Sen ringde vi och störde Karins kompis. Han såg ur uttråkad och plågad ut som helst, och så lät han jätte trött. Stackare. =/ Sedan när han tröttnade på oss totalt så raggade Karin upp en ny kille. Han skrattade typ som min coach, LO (Lars-Olof). Det var verkligen inte roligt.
Nu är det så att jag vet att jag lovade att jag skulle skriva en sak, men jag har glömt bort vad. Så antingen får jag bli påmind eller så räknas detta som min lilla text om det.
Nu är jätte trött, ska snart lägga mig ... tror jag. Eller så är jag vaken ett tag, den som lever får se. WOSHA!
Kommentarer
Postat av: Anonym

haha älskar dej jenny!:Dalltid lika roligt att vara med dig!

2007-12-09 @ 01:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback