I'm missing loving you

2011-05-11 @ 19:24:54

Sitter just nu och fryser i rummet medan man lyssnar på Brian och hans våltäktslåt. Skrattar fortfarande åt den diskussion som uppstod. Helt sjukt hur människor kan jaga upp sig. Som om jag egentligen har någon rätt att tala. Skyller frysandet på solfrossa. Spenderade i stort sett hela eftermiddagen i solen med Johanna. Blev planer för både sommaren och nästa år, otroligt mysigt måste jag säga. Precis så ska det vara. Om saker och ting blir som vi vill nu, ska det bli Danmark i sommar samt London och Dublin nästa år. Lyckades även få tag på Crackys present hon ska få nu när hon börjar bli en stor flicka. Måste säga att jag är nästan lika nöjd som en viss Jesper var med sin present.

 

När man anlände hem blev det att peta i sig lite middag och sedan plugga samtidigt som man såg USA åka på stor stryk mot Tjeckien. Kommer bli läskigt att möta dem på fredag, eftersom jag ser en seger ikväll som en självklarhet. Nu ska jag ta en liten paus i pluggandet och lägga upp och en annan bild på facebook från vår upplevelserika tur i London så Johanna blir glad.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback