Today it's tuesday

2011-03-29 @ 11:38:00


Baby I just wanted you to know that if you can you could be part of my life
Baby don't you know that we could be doing this forever and we'll do it alright

Time after time this moment has been on my mind

Now I left it behind, don't get me wrong



Jag både hatar och älskar min säng. Den finns alltid där när man behöver den, får en att alltid känna sig trygg. Den är alltid så varm och mysig och den tröstar en alltid när man är lite nere. Den skyddar mig mot alla läskiga monster i Supernatural och den välkomnar mig alltid när jag dyker upp. Det är väl egentligen inte så konstigt att jag har en sådan separationsångest varje morgon jag vaknar och måste kliva upp.
Idag var tanken att man skulle plugga och sedan ta den där promenixen jag så gärna ville gå igår. Men när man tittar ut genom fönstret nu och tänker på resten av dagens prognos, så känns inte det så lockande. Istället blir det väl en mer eller mindre mysig dag framför datorn med plugg och en massa annat. Senare ikväll är det hockey och fotboll som väljer, då vi har lite beslutsångest. Vilket ska man titta på? Ikväll ska iaf pengarna bli mina. Vaknade upp igår morse med en sak i huvudet, vilket var dagens resultat i hockeymatchen.

 

Har nu endast 16 frågor kvar, tyvärr är det endast artikel frågor. Finner inga ord för att beskriva vad jag känner för dessa artiklar. Om vi nu ska tvingas läsa artiklar kunde vi väl ändå få läsa några som är skrivna på svenska, alternativt några som är skrivna på engelska så man fattar vad det står. Allra bäst hade det varit om vi fått läsa artiklar från DN’s sportdel, det vore grejer det.
Nu ska man sätta igång med ambitiösheten så man kan få roa sig lite mer idag än de kvällen har att erbjuda.

//Jenny

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback