Nothing makes sense, nothing makes sense anymore.

2011-03-30 @ 10:30:58

Jag känner att jag kommit in en deppig period igen. Vilket beror på en mängd olika faktorer, i olika storlekar, med olika effekter, kända och okända. Men huvudfaktorn är ju inge snack om saken. Idag har jag planen klar framför mig. Plugg, promenad och gym. Tyvärr så har man inget sällskap till promenixen, jag som verkligen ville ta en rejäl walk. Men man har ju några timmar på sig att ragga sällskap. Om någon läser detta och tycker en promenix på eftermiddagen med mig som sällskap inte skulle helt fel kan ju DU höra av dig. Även om jag vet att alla är upptagna med andra saker.

 


dagens låt I guess

 

Igår pratade jag med en vän som jag inte pratat med på jättelänge. Det sjuka är att det brukar vara så med oss, vi pratar i perioder. Men när vi väl pratar är det som vi inte ens varit ifrån varandra i fem minuter. Det är så sjukt lätt att prata med den människan om precis allt mellan himmel och jord, vilket är helt underbart. Dessutom får han mig alltid på så bra humör, vilket även det är ett stort plus.

Precis när man skulle lägga sig igår så slog man på tvn och råkade se att Supernatural började fem minuter senare, självfallet kunde man inte ignorera detta. Så fort Dean dök upp så började man pinsamt nog nästan derggal. Tyvärr så har han tappat ett eller annat de senaste säsongerna.
//Jenny

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback