Tröttish

2011-06-25 @ 22:10:28

Jag måste börja med att erkänna en sak. Jag saknar Johanna lite grann … ganska mycket. Det jobbiga är att det är hur många dagar som helst kvar innan hon kommer hem, och det känns som vi har en miljon saker att prata om. Suck, hälften kommer vara glömt till dess, en fjärdedel kommer ha haft sitt utgångsdatum för länge sedan och den sista fjärdedelen kommer kännas som världens småsaker.

 

Just nu sitter man i sängen och tittar på U-21 finalen. När matchen sparkades igång satt man egentligen i soffan, men var så trött så jag nästan somnade. Höll ut till pausen och laddade sedan för sängen, men nu är jag inte speciellt trött längre. Har annars varit löjligt trött och irriterad hela dagen. Antingen håller man på att bli sjuk eller så har jag helt enkelt sovit för mycket. Håller tummarna för det sistnämnda.  Kommer inte på några fler onödiga saker jag kan skriva om just nu, så ger väl upp för idag.
// Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback