Speak a language of love like you know what it means

2011-06-29 @ 20:48:57

 

Jag har sagt det förut, men jag säger det igen. Victor Hedman är värd en guldbagge och Svenska hjältar priset för insatsen i J-VM 2009.

 

Jag förstår vad folk menar när de säger att jag pratar kryptiskt. I brist på annan sysselsättning läste jag gamla inlägg i min s.k. blogg och ärligt så fick jag nästan ont i huvudet av alla små a:n jag slängde ur mig. Hur kunde jag tro att någon någonsin skulle fatta vad jag menade? Hur kunde folk ens överhuvudtaget vilja läsa det jag skrev? Inte för jag menar att det jag skriver är så intressant nu, men jag ber verkligen till gud att det är lättare att hänga med i snacket. Annars är det riktigt pinsamt för min del. Fann ett riktigt härligt citat som hoppade ut ur Cindys mun under påsklovet 2009. "Nej men hej Jenny, är du här nu igen?". Det är inte speciellt svårt att gissa vad jag gjorde det lovet.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback