She means nothing to me, nothing to me

2011-07-16 @ 16:46:19

Herregud vad det finns konstiga människor. ”Jag är överdrivet förälskad i min pojkvän som jag bara känt i två dagar. Han är det bästa som har hänt mig och efter en vecka vet jag att det finns ingen som han. Jag kommer aldrig kunna älska någon mer än vad jag älskar honom, han är helt underbar, unik och den finaste människan jag någonsin mött. En månad senare förvandlades han till ett svin, det allra värsta svinet jag mött och jag hatar honom mer än något annat … trots det älskar jag honom fortfarande och vill ha tillbaka honom. Jag är så ledsen, så förstörd, mår så sjukt illa och gråter konstant. Jag blir nästan självmordsbenägen! Det här är den värsta tiden i hela mitt liv … Två veckor senare har jag funnit mannen i mitt liv, han är så underbar och jag älskar honom mer än vad jag älskat någon annan” Med tanke på hur vanligt detta beteende är så kanske det är jag som är fullkomligt onormal.

 

Hur som haver kan jag meddela för de intresserade att Hunter nu gått ut universitet och blivit chef för SCÄPO. Han har dessutom funnit kvinnan i sitt liv och tänker samma dag som hon går ut universitet be henne flytta ihop med honom och fria. Snacka om att han lever drömlivet. Men allt detta kommer ske efter att Sverige vunnit bronsmedaljen. Som en liten instickare kan jag tillägga att jag fullkomligt älskar att jag döpte min sim till Hunter innan jag hann tröttna på spelet och lät det samla på sig damm i hyllan.   
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback