Vart fan är världen på väg?

2011-01-06 @ 15:16:22

Vart fan är världen på väg? Jonna var inte ett dugg brun, trots sin utomlandsresa, folk visar upp sidor som man aldrig någonsin kunnat tänka sig, det gick äckligt bra igår på bowlingen och imorse var det jag som fick traska upp och väcka mamma och pappa. Men vad som är allra värst och mest chockerande är att Ryssland slog Kanadickerna. Hur i pipans sväng lyckades de med det? Såg de två första perioderna inatt, Ryssland var totalt utspelade och låg under med 3-0. Imorse när man vaknade slog man på tvn och av en slump så var det repris av matchen. 6 minuter återstod av matchen och det stod 3-3, trodde först det var en helt annan match, sedan fick man se ryssarna göra både 4-3 och 5-3. De vann sista perioden med 5-0, efter ett målvaktsbyte … och mot Kanada! Jag är i chocktillstånd!

 

Idag var det en tur med mor och far till Bromma. Kom hem med en och annan påse. Det var ju det som var meningen och dessutom klagar jag aldrig på att få bära en massa påsar. Är man flicka så är. Insåg även att man har en del personlighetsdrag som man finner hos mor och far. Vet inte riktigt vad man tycker om det. Nu väntar jag på mat, blir kanske en tur till mormor och morfar en liten stund. William ringde och frågade efter en, sedan är det gymmet vid sju tiden.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback