I LOVE SLY COOPER!

2011-02-20 @ 22:49:26

Efter en viss påtryckning så har jag nu blivit tvingad att göra en uppdatering ”efter nästan 2 dygn”. Helgen har varit hur mysig som helst, om man nu bortser från fredagsnatten. Igår följde man med JB och Cracky för att kolla på en lokal inför den stora påskfesten! Efter det blev det en tur till Huddinge centrum där det blev fika och det allra första köpet på systemet. Dagen fortsatte med det trevliga sällskapet då vi åkte hem till mig och nördade Sly. Klarade tills slut av Clockwerk efter mycket om och men och kampen mot klockan började. Hann inte med så överdrivet mycket eftersom man var bortbjuden till Johanna. Blev lite vuxendricka och melodifestivalen med trevliga flickor så det mest handlade om att klaga på SVT och dess väg utför.

 

Idag var det finslipning på sammanfattningen. Har precis som beräknat gjort klart den och ska nu leva med den de närmaste fyra dagarna. Blev en kortare promenad med Jonna och Cindy och sedan ännu mer Sly. Blev riktigt stolt över mig själv då jag i ensamhet och desperation lyckades klara av vad jag helt ärligt trodde var omöjligt. Har nu nyligen sett klart på Big brother och ska nu försöka samla allt mod jag har i kroppen och titta på The walking dead. Sitter samtidigt och myser över faktumet att det känns som man funnit sin blivande man, äntligen har man hittat någon som förstår djupet i Sly. Jonna, han är min nörd!


Ska avsluta inlägget med att berätta att Niklas tjatade ihjäl sig efter en uppdatering och det är nu bäst för honom att han är nöjd!
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback