Wish you could see what I see through these eyes of mine

2011-04-16 @ 00:56:44

London har förstört shopping för mig. Det är inge kul att titta på prislappar nu och se i en halvsekund hur pengarna försvinner iväg för att sedan låta plagget ligga kvar utan att få följa med en hem. Lyckades dock göra ett riktigt bra kap idag. Johanna köpte en tröja och tre nagellack i en affär för 200 kronor, själv köpte man en tröja, en kjol, en klänning och tre nagellack i samma affär för 188 kronor. Det är de småsakerna som gör det! Hade som ni alla säkert redan vet, men som ändå är värt att nämna, en mysig dag med Johanna inne i den stora staden. Åkte sedan hem och slängde i mig mat helt i onödan eftersom gymmet sköts upp hela två gånger innan man kom iväg. Dock inte mitt fel idag.


 

Hade lite aggressioner att ta ut idag på gymmet, men de försvann helt och hållet så fort man träffade Rohie. Självfallet är man fortfarande irriterad, men Rohie spred som vanligt en positiv känsla så man kunde inte vara sur. Dessutom hade man alldeles för mycket att berätta. Vi hade inte träffats på en hel vecka så det var bara att babbla på om allt möjligt. Njöt även över att få träffa mig Wallguy igen. Vilket var ett återseende Rohie inte uppskattade lika mycket som jag. När man anlände hem var det att dyka in i duschen för att sedan få besök av Cracky. Blev sedan några timmar av underbart DWspelande. Ska nu krypa ner i sängen och somna till Supernatural. Får se hur det går med min något ömma häl. Känns som den gett ifrån sig mer var sedan jag kom hem från gymmet än vad en ko ger ifrån sig mjölk på en dag.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback