Vad har folk emot änder?

2011-04-02 @ 20:23:45
Trött, irriterad, förbannad, ilsken, arg. Nej, besviken ... på sig själv. Det är en härlig känsla det. Jag antar att det är en extremt mild och udda verison av projektion. Tröttsamt är det iaf. Trots det så känns det som man fått något bekräftat idag, något som lär ta en eller ett par dagar innan det sjunker in.
Tycker fortfarande att det känns helt sjukt att om en vecka kommer man befinna sig i London. Om en vecka kommer man befinna sig utanför Sverige och Norden. Dessutom med två såna fina flickor som Emma och mig själv ... plus Johanna då. Kul kommer det iaf bli. Dock känns inte alla de miljoner saker som ska göras innan torsdag så roligt. Men man överlever väl antar jag.

På måndag börjar den nya delkursen, vilket är den man sett framemot mest under b-kursen. Efter introduktionsföreläsningen ska man hem till Johanna på lunch och planera London. Mysigt! Vad som är mest fail är att jag inte haft någon helg överhuvudtaget denna vecka och ändå känns de som det är måndag redan imorron.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback