When there are no more heroes

2010-09-28 @ 12:41:30
And through it all, and through it all,
when you're tired and you stumble I will carry you.

Kan säga att jag börjar bli gasnka trött på detta pluggandet. Skönt att det inte är långt kvar av den oändliga nedräkningen. Har sedna lovat mig att nästa delkurs ska skötas bättre, mycket bättre. Hann nästan klart med mina planer igår, så idag är det mest repetition som gäller. Vilket även står på morgondagens agenda. Dagen har knappt börjat för min del, men vet redan vilken låt som fått den stora äran och blivit framröstad till dagens låt.Har i några dagar nu haft sån lust att i helgen, helst redan på torsdag fira min allra första tenta och ledighet med trevligt sällskap i form av vänner och sedan en hel mysig kväll med middag, bowling och avslutningsvis en liten drink på något mysigt ställe. Får se om den känslan fortfarnde är kvar imorron, då blir det att slänga ut kroken och hoppas på napp.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback