Lilla Gibbsy

2010-09-11 @ 16:35:00
Jag är riktigt förbannad. Gibbs spelar äntligen en match, från start dessutom, och jag har ingen äcklig-fucking-jävla viasat kanal. Åh, tänk om man vore på Emirates nu. Fy fan vad underbart!
Har roat mig under dagen på det mest chockerande viset man kan tänka sig, plugg och tv-pucken. Har kommit på en strategi för mitt pluggande som förhoppningsvis ska införas nästa vecka. Men lite tur kommer det inte slita ut mig lika mycket som de gjort de senaste åren. Har en hel del mer plugg som väntar en, men ska inte ta tag i det förrän magen har fått lite mat i sig. Det behövs energi nu. Har hunnit fram till den sidan som var beräknat att jag skulle hinna till, men med de nya planerna så ska jag göra minst nio till. Får se hur det går med det. Förhoppningsvis bra.
Men nu ska jag inte tänka mer på det, nu ska man heja på landslaget och roa sig med roliga saker.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback