Henry Egidius, en räddare i nöden!

2010-09-05 @ 16:12:49
Hatar verkligen engelska. har dock lyckats hitta en bok som jag hoppas är räddningen. Den har iaf gjort underverk för mig den senstat immen. men tyvärr så slösade jag för mycket energi innan och dessutom är man lite påverkad av gårdagens bravader. Mötte upp Johanna coh Karin ganska tidigt, blev en liten snabbis på värdshuset innan vi började röra oss mot Byma. Hade lite problem att hitta, men tills slut sat Karin på trappen coh jag stod och steppade en bit ifrån medan Johanna sprang ifrån oss. Resten av kvällen var rolig. Den mesta underhållning fick andra människor stå för. Tack vare karin så fick jag en liten lapdance som jag hade kunnat varit utan helt ärligt.

Tanken idag var egentligen att plugga sönder, men som väntat så har man ingen ork för det. Ska lite senare tvinga iväg pappa och sedan röra sig mot the Ahvanders. Jonna och Andreas kom ju hem igår vid okänd tid. Så det ska blir ett kärt återseende, dessutom var det ju nästan hela två dygn sedan jag umgick med Cracky!
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback