you just don't know it

2010-09-14 @ 22:22:46
Tror man skulle må så sjukt mycket bättre om man bara fick en paus från internet och mobilen. Det skulle ge mig en chans att få tänka om, gå igenom allt och se på saker och ting på ett nytt vis från en annan vinkel. Men tyvärr är livet inte så enekelt. Dessutom skulle det aldrig funka eftersom studierna kräver en dator och internet och med allt det tillkommer det onda. Att något som egentligen ska vara så enkelt kan vara så svårt. Men vad har jag egentligen för rätt att sitta här och klaga? Finns miljontals människor som befinner sig i mycket värre situationer än vad jag gör just nu.



Jag är övertygad om att det skulle vara lösningen på en hel del, men istället får man nöja sig med min kontinuerliga överanalysering och tankeväv som aldrig verkar finns sitt sitt fäste.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback