"JÄKLA BLÅBÄR!"

2010-10-11 @ 21:10:57

"Hela bollen måste ligga still innan frisparken slås"

 

Har kommit in i en s.k. badperiod nu och allt vad det nu innebär. Lyckas alltid på något mirakulöst vis bada i alldeles för varmt vatten så jag blir alldeles snurrig efteråt. Men det är de värt, för det är så man ska bada! Hade två föreläsningar idag, vilket betyder fyra på Södertörn högskola. Som tur var så dök Catherine upp efter ett tag, så jag slapp sitta ensam och mobbad under hela tiden. Första föreläsningen var dödstråkig. Tack vare föreläsaren, saknar verkligen Lennart. Dock var andra mycket roligare. Emba är nästan i klass med Mr. Högman. Finner det vi läser just nu mycket intressant, dock känns det hela som en upprepelse från gymnasiet, eftersom allt vi går igenom är saker jag redan kan.

Tog mig hem i min lilla egna takt. När man väl kommit hem så tvingade jag ut lilla mammi på äventyr. Vi hade en del ärenden att uträtta. Kan meddela att jag blev kär i kungens kurva, de har en MQ outlet! Ska nu titta på U21, sa till mor och far innan pausen att Schweiz kommer göra mål i andra så de ”bara” två målen inte var så bara. Mycket riktigt två minuter in i andra gör de 1-1, pappas reaktion var bäst. Älskar verkligen den närkingen.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback