Jag sa NEJ!

2010-10-25 @ 15:26:56
"Hard to find a way to get through, It's a tragedy
Pulling at me like the stars do, you're like gravity
"

Är helt ärligt död just nu. Vi satt tre timmar med den rapporten, men nu är den iaf klar. Gick sedan för att hämta tentan och den individuella uppgiften, om det verkligen var en syn man ville se vet jag inte. Men hur som helst så är den första delkursen avklarad och godkänd. Fick sedan sitta och vänta på en buss som aldrig kom. Men som tur var så dök Hanna upp efter en liten stund. Var riktigt trevligt att träffa henne, sjukt länge sedan. Dessutom fick man veta en hel del som Östra som man inte visste om. Alltid lika kul att bli presenterad för nya olika vinklar.

 

Känner just nu att jag är i stort behov utav näring och energi. Vet exakt vad som skulle lösa mitt problem, men ska inte falla för frestelsen. Har lovat och jag bryter inte mina löften! Ska nog snart traska upp och leta fram något att äta. Känner för en lång och mysig höstpromenad, men inte har man sällskap som krävs för sådana event. Skulle ha varit perfekt att ha en liten hund att skutta runt med nu. Måste nog ringa och boka tid hos frisören imorron, lär annars inte bli någon klippning.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback