So tell me I'm dreaming!

2010-11-21 @ 21:07:08

Sitter just nu och myser medan HP låter mig lyssna på Gravity. Ska snart försöka mig på några omgångar DW, om det inte går som planerat har jag flera avsnitt av olika serier som ligger och väntar på att få uppmärksamhet. Hoppas på en bättre nattsömn idag än de två senaste. Natten mot lördagen var verkligen ett helvet, hade inte ont i halsen men trots det så var den tillräckligt irriterande för att väcka mig minst en gång i timmen. Som om det inte var allt så somnade man inte förrän sent heller. Det senaste nattäventyret var lite bättre, men kombinationen då blev några uppväckningar under natten och en värkande hals de första timmarna av dagen. Dock inget som en kortare sömn i soffan medan skidstafetten utspelade sig kunde bota. Sedan blev det Supernatural åt hela slanten.  Hade hela tre avsnitt att se och blev så stolt över mig själv att jag vågade se det allra första av dem. En personlig vinst må jag säga.

 

Nu ska man planera för morgondagen och sedan leka Wei Yan. Inte långt kvar nu tills alla är maxade och man kan börja om. Saknar att spela med roliga gubbar.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback