1452 dagar kvar

2010-03-10 @ 09:31:43


Jag har alltid gillat Darins låt i melodifestivalen. Men det var inte förrän nyss jag bestämde mig att hålla på den på lördag. Anlendingen är först och främst att låten är bra, men också för att den är till hans vän som begått självmord och helt plötsligt får man svar på en massa frågor och dessutom har låten ett budskap. Vad har egentligen Manboy och alla andra låtar att sätta emot det?
Det allra konstigaste är att nu när jag vet det, så gillar jag helt plötsligt att hans framträdande är så tråkigt. stelt och lite bart. Men det förstärker ju bara känslan. Fy fan vad bra låten är, kommer väl gå runt och sjunga den i huvudet i flera veckor nu.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback