you can't make the little things

2010-06-08 @ 20:54:02
Känns som jag har stressat genom hela dagen. Fick dock ganska lugnt fram till klockan tolv då jag helt plötsligt fick för mig att jag skulle hinna med en miljon saker. Efter två timmar utan att egentligen gjort något annat än att känna stress och halvgjort en massa saker så var man äntligen på väg till farsta för att fira påsk med Cracky. Vilket gick galant. Är riktigt nöjd. Hittade även saker till Karin och Johanna. Hem igen i en timme då man åt och spelade lite sims. Sedan iväg mot centralen för att möta Anna och Eliana, åka till Björkhagen och sedan försöka hitta hem till Karins kusin. Vilket inte hade gått om vi inte hade haft turen att springa på några andra som skulle dit.
God mat coh lite trevligt sällskap, skratt och lite fotograferande och sedan var man på väg hem igen. Höll nästan på att somna på vägen hem. Är fortfarande grymt trött. Men det är för tidigt för att lägga sig och dessutom är jag för uttråkad. Detta är inte okej! Nej, nu ska jag föröska göra mitt liv lite vettigare, vilket kan ta sin tid och energi.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback