Lägg ägg!

2010-06-22 @ 20:38:53
Jag är arg. Den elaka solen brände mig idag när jag jobbade, just nu hettar det om armarna. Smörjer man in så nöjer de sig i några sekunder innan de börjar skrika igen. Det allra värsta är att jag kommer tvingas gå med kortärmat imorron, hoppas det blir molningt.
I söndags var det tältning som gällde, vi tänkte ladda upp lite grann inför roadtripen vilket inte blev så lyckat. Jag lyckades inte somna förrän efter två av olika skäl. Vaknade sedan upp flera gånger under natten, så jag kan inte påstå att jag sov gott när jag väl somnade. Vilket är konstigt för så brukar det vara i tält för min del. Vaknade sedan upp fyra timmar senare då det var dags för första dagen på jobbet. När man sedan kom hem var man helt slut i kroppen. Men det var bara att hoppa in i duschen och sedan åka till Jonna och Cindy för planering förbara att sommaraktiviteten. Blev inte så mycket eftersom tröttheten tog över. Kom hem fort igen då det var det att hoppa i sängen. Kom i sängs precis när Spanien matchen började och somnade inom loppet av fem minuter, trots illmående och ett väl upplyst rum.

Vaknade sedan upp imorse, utvilad. Men hade gärna legat kvar i sängen ett par timmar till. Istället var det bara att pallra sig upp och åka iväg till Länna. Jobb i några timmar och sedan lite tävlingar inför OS på torsdag. Lyckades iaf försvara mitt guld i spjut samt förbättra mig en placering i längdhopp. Trost att varenda muskel i hela kroppen skrek nej. Hem igen, dusch sedan en trip till IKEA. Pappa var med denna gång, då är det en timme ut och in som gäller, och det är bara tillåtet att titta på det absolut nödvändigaste.
Sitter nu och kollar på Nigeria - Sydkorea. Är ganska trött, så det blir ett tidigt dyk ner i sängen idag. Planen är iaf det.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback