I need you

2010-01-31 @ 11:52:50

Är så jäkla lycklig just nu. Har precis varit nere i mitt rum och tittat på den nya färgen. Var osäker innan vi började måla den, men ... nu tycker jag om den så mycket så jag nästan har blivit kär. Kommer aldrig lämna rummet. Jo, kommer springa ut och in genom ytterdörren och mitt rum, bara för att jag har en egen och kan.
Såg nyss att jag tydligen har 1920 inlägg i bloggen, gissa hur många av dem som handlar om någon av systrarna Ahvander, eller hur många som de nämns i.

Idag ska jag leka med Rohie. Vi ska till skärholmen och kolla runt lite grann, förhoppningsvis kommer man hem med lite nya fina kläder. Ska träffa henne halv två, så har lite dötid att spendera. Efter det lilla äventyret är det hem och titta på foboll! Önskar att man kunde befinna sig på Emirates idag, men sådan lycka får man inte uppleva.
//Jenny



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback