Under the red hood

2010-12-07 @ 20:50:21

Har nu börjar min sammanfattning och hoppas på det bästa. Har verkligen ingen lust med denna tenta, men tyvärr så har man inte så mycket att välja på. Sedan är det bara att leva livet fram till 14 – 15 januari då råpluggningen inför den sista tentan troligen börjar. Lovely! Ska verkligen njuta av varje sekund när man lämnat UB717 på lördag. Ser faktiskt så grymt framemot helgen. På lördagskvällen ska man träffa Johanna och hitta på något bus och dagen därefter är det tomteverkstad med JB.

 

Om en kvart ska jag äntligen få en film jag velat se länge. Ska då njuta rejält till att få hör Jensen Ackles och hans stämma som den onda skurken i röd luva. Om jag fortfarande pluggar då eller inte får man se. Egentligen så borde jag, men koncentrationen och intresset börjar svika riktigt ordentligt nu. Inte ens Pago kan rädda mig just nu.

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback