Klar med sammanfattningen

2010-12-09 @ 18:42:13

Jag avskyr verkligen säsongsavslutningar. Det är det allra värsta med serier, att de någon gång måste ta uppehåll. Men Merlins avslut var, precis som Supernaturals i våras, faktiskt bra. Dock lider jag just nu av separationsångest, så funderar starkt på att leta upp någon ny serie att titta på under uppehållet. Valet ligger just nu mellan Nikita, Spartacus, Mad men eller fortsättningen av Dexter och Friday night lights. Allra helst skulle jag vilja titta på en ny serie som pågått ett par säsonger, så man inte hinner i kapp. Men just nu finns det ingen som fyller upp till de krav man har på sådan underhållning.

 

Nu är min sammanfattning klar, blev hela 20 sidor som man ska sova med och spendera hela morgondagen med. Skoj, skoj! Nu sak allt läsas igenom ytterligare en gång så man kanske kan sammanfatta det lite bättre, sedan är det innebandy och paradise som gäller!

//Jenny

Kommentarer
Postat av: Lisa

20 sidor sammanfattning? Hur lång var orginaltexten, egentligen?

2010-12-09 @ 22:43:29
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback