tankar runt midnatt

2009-09-19 @ 23:38:17

Lyssnade nys på You must have had a broken heart. Kan säga att det är få låtar som berör mig så mycket som den, och trots det så gillar jag den ändå inte så mycket. Det fick mig att tänka, jag kom fram till att under hela mitt liv har jag sagt jag älskar dig till 11 personer, då har jag självklart inte räknat med famlijen. Av dessa 11 personer är det två som jag helt ärligt ångrar att jag kommit så nära, och ytterligare två sa jag det till utan att egentligen göra det. De resterande 7 kan jag säga att jag än idag älskar på ett eller annat sätt. Kan även säga att två av dem har jag bättre kontakt med och är närmare dem än vad jag någonsin varit.

Lyssnar just nu på Something right, och tänker på just dessa två männsikor. lir nästan tårögd när jag tänker på hurlyckligt lottad jag är som har er och hur mcyket ni betyder för mig. Jag tror och hoppas att ni vet vilka ni är. Karin och Jonna, ni är verkligen de bästa jag har!

 

Now baby I know I don't deserve, the love you give me, but now I understand that.

If you want me I must be doing something right.
I got nothing left to prove, and it's all because of you.
So if you need me, and baby I make you feel alive.
I know I must be doing, doing something right.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback