Min pappa är den bästa!

2009-09-23 @ 19:37:27



Jag måsta bara säga att min pappa är den bästa som finna! Både den bästa pappa och den bästa individen. Hade världens hemskaste dag då allt verkligen var emot mig och allt kändes som ett helvete. Ville bara lägga mig så jag kunde vakna upp och gå vidare i livet. Men sedan kom pappa hem, sa ett par enkla simpla saker som fick mig att asgarva och rätt som det var satt man och räknade matte och livet kunde nästan inte kännas underbarare.
Gud vad jag älskar min pappa! Han är helt enkelt bäst!



When I am down and, oh my soul, so weary,
when troubles come and my heart burdened be.
Then, I am still and wait here in the silence,
until you come and sit awhile with me.

You raise me up, so I can stand on mountains.
You raise me up, to walk on stormy seas.
I am strong, when I am on your shoulders.
You raise me up... to more than I can be
.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback