HERRE MIN GUD VAD FINT!

2009-09-22 @ 19:30:34
Åkte iväg på en liten biltur med mamma för ett tag sedan, kom precis hem. Det blev en massa småsaker som man drog, något jag verkligen älskar att handla! Sånna där små onödiga saker som man egentligen inte behöver, men som på något sätt förgyller tillvaron. Hittade dessutom två par skor!
På vägen hem svängde vi förbi Jonna för att hämta upp spelet. När dörren öppnades kände jag först inte igen människan som stod framför, men efter någon sekund så kände jag igen lilla Jonna. Sa inte så mycket, för jag försattes i ett ännu värre chocktillstånd än vad jag hamnde i, i söndags.  Men herregud vad fint det var! Lyssna definitivt inte på Andreas Jonna för det verkligen riktigt fint.
Väntar nu på att idol ska börja, har blivit som en liten tradition att titta på det med mamma. Nu är det ju inga roliga med längre, men än så länge är det lite kul att titta på det. När det sedan är tittarnas tur att börja rösta tröttnar man och sedan när fredagsfinalerna börjar så tittar man igen. En hemsk vana man kommer in i.

Ska nu ner och titta på alla tapeter igen i ett annat ljus. Funderar på när man kommit ner till tv¨- tre stycken att bjuda in några vänner som smakråd. Hatar verkligen att välja ut sånna här saker. Men ändå så underbart när allt är nytt i rummet.
//Jenny
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback