EA sports, save the game

2009-09-24 @ 10:52:38

Dagen som började så bra har redan gått åt helvete. Kan inte pappa komma hem och göra livet lite bättre? Studentskivsdatumet bytte både dag och plats. Vilket gjorde att de två som jag allra helst ville ha där kan inte komma. Det allra västa är att en av dem är min allra bästa vän och hon kommer varken kunna vara med på min student eller studentskiva. FAN! Jag som trodde den här dagen skulle vara bättre än gårdagen. Jag är argare nu än vad jag var igår. Känner verkligen hur hela min dag är sabbad just nu.
All tacksamhet till er som fixat det, det är jätte gulligt av er som fixat studentskivan, flaket och allt annat.

Nu ska man väl föröska hitta något att ha på sig.
//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback