SuperN snart!

2009-03-22 @ 21:28:46

Är verkligen helt slut i huvudet. Har pluggat hela dagen idag, hinna med lite kemi innan Supernatural men tror inte jag orkar. Har hur som helst läst ut svenska boken. Den dära Candide var verkligen med om en hel del saker. Kommer troligen få diskutera alla hans äventyr med Annie imorron. Usch, hatar verkligen diskussioner med henne.


Hittade idag en helt underbar hemsida, som gjorde mig kär i ett flertal saker. Fick en sådan lust att beställa saker för ett par tusen svenska riksdaler att det verkligen ryckte i fingrarna. Ska nu spara en massa pengar så jag till sommaren kan beställa. Tänk vilket paradis att äga de sakerna. Skulle vara så mycket bättre än Edens lustgård för mig. Det allra coolaste på sidan förutom presentpappret var hundhalsbandet och hundkopplet. Fatta vilken respekt man skulle få om man ägde en hund som gick runt med sådant. Eller när den fick mat serverad i en sådan fin matskål. Jag måste bara ha dem! MÅSTE KÖPA!

Snart är det Supernatural! WOHO!

//Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback