one day she may change the world

2009-01-16 @ 19:30:38

Saker och ting blev inte alls som jag tänkte mig. Har ännu inte kollat på Supernatural. Fysiken drog ut på tiden, eller vi slutade den tiden vi egentligen ska sluta för första gången någonsin. Under den lektionen var Johanna riktigt trött vilket gjorde att hon blev på ett sådant humör jag älskar. Så fort man säger något till henne garvar hon. Så det slutar alltid med att man själv sitter och slänger ur sig alla möjliga saker som egentligen är riktigt korkade eller inte ett dugg sammanhängande och hon bara skrattar. Men när det väl krävdes tog vi tag i sakerna och gjorde labben, trots att det Mingis nästan gjorde allt helt själv anser jag att vi var väldigt duktiga och stöttande. Allt jag säger är bara att Johanna påstår att jag är i kiss och bajs ålder och klankar ner på det, när det är precis samma satdium som hon befinner sig i. Bussen hem var inte så märkvärdig. Precis innan jag klev av ringde pappa och frågade vart jag var. Han frågade om skulle hämta mig och glatt svarade man "om du vill". När man kom ut i kylan blev jag överlycklig att han erbjudit sig det. Var verkligen äckligt svinkallt.


Hemma kom man på att jag hade ett sug efter ostbågar så lyckades charma pappa lite så vi åkte till Coop forum innan maten blev klar. Där inne hände det en del grejer, men det är en annan historia. På vägen hem fick man sms från Johanna angående bloggen. Så samma sekund som man kom hem slängde man sig vid datorn för att logga in på msn och hjälpa henne. Sedan blev det mat, bakad potatis och kycklingfilé. Mums. Sedan dess har det inte hänt mycket. Ska nu se på det efterlängtade Supernatural och sedan blir det lite små pyssel med olika saker. Inget plugg med andra ord, för sent för sånt. Inte för det bruka göras något idag.

//Jenny  

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kan inte hjälpa det :P

2009-01-16 @ 20:13:49
URL: http://jojjobruden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback